Ainekava: LOMR.09.029 Arengubioloogia (6EAP) 15/16 kevad
3. Õppejõu hoiak õpetamisel oli õppimist toetav ja üliõpilaste suhtes avatud.
Raivo Raid |
nõustun igati
|
Õppejõud oli lahke ja vastutulelik.
|
Raivo Raid
|
nõustun igati
|
Õppejõud oli õppimist toetav ja tudengite esitatud küsimused said alati vastuse.
|
Raivo Raid
|
nõustun igati
|
Väga rahulik ja muhe mees, kes vastab kui oskab - teinekord ütleb kohe ausalt, et ega tema sellest teemast suurt ei tea, kuid jätkab kohe arutledes, mis võiks olla õige vastus.
|
4. Õppejõud õpetas õppeainet meisterlikult (huvi äratamine, esitatu arusaadavus, kaasahaaravus jms).
Raivo Raid |
nõustun igati
|
Kuigi Raivol on malbe ja rahulik hääl, annab ta teadmisi edasi endapoolsete kommentaaride ja põnevate vahemärkustega.
|
Raivo Raid
|
nõustun igati
|
Mulle meeldis, et praktikumides sai ka näha preparaatide demonstratsioone.
|
Raivo Raid
|
pigem nõustun
|
Õppejõud andis oma ainet hästi edasi, esitatu oli arusaadav.
|
5. Õppejõu antud või soovitatud õppematerjalid olid sisu, vormistuse ja sobivuse poolest asjakohased.
Raivo Raid |
nõustun igati
|
Õppejõu antud praktikumi materjalid olid head, nende järgi sai hästi ka loengu põhjal tehtava arvestuse jaoks õppida.
|
Raivo Raid
|
nõustun igati
|
Õppematerjale oli külluses, rohkem kui loota.
|
Raivo Raid
|
pigem nõustun
|
Ega ei mäleta, et Raivo oleks palju õppematerjale soovitanud, kuid kõik, mis ÕIS-is oli kättesaadav, oli igati asjakohane.
|
6. Õppejõud andis piisavalt tagasisidet minu töö tulemuste kohta aine läbimisel.
Raivo Raid |
nõustun igati
|
Sain tagasisidet oma tulemuste kohta, näha tehtud vigu, jaoma tööd õppejõuga läbi arutada.
|
Raivo Raid
|
nõustun igati
|
Ma tean, et ta oleks andnud, oleks ma vaid Eestis viibinud praktikumi eksami tagasisidestamise ajal - Raivo kutsus kõiki huvilisi suulisele tagasisidele.
|
Raivo Raid
|
nõustun igati
|
Ma arvan et enam kui piisavalt tagasisidet.
|
7. Mida tegi õppejõud eriti hästi ja mida ta võiks edaspidi teisiti teha?
Raivo Raid |
Arvan, et õppejõud andis oma ainet hästi edasi.
|
Raivo Raid
|
Raske formuleerida täiendavat arvamust.
|
Raivo Raid
|
Aeg ja pühendumus on alati teretulnud - vasta meie küsimustele ja jätka eksamitejärgset suulist tagasisidestamist (kuulsin ainult head).
|
Raivo Raid
|
Väga tore praktikum oli.
|
LOMR.09.014 Inimese anatoomia ja füsioloogia alused (3EAP) 15/16 kevad
3. Õppejõu hoiak õpetamisel oli õppimist toetav ja üliõpilaste suhtes avatud.
Raivo Raid |
nõustun igati
|
Väga abivalmis.
|
Raivo Raid
|
pigem nõustun
|
Andis meilide teel alati vajaliku info edasi
|
4. Õppejõud õpetas õppeainet meisterlikult (huvi äratamine, esitatu arusaadavus, kaasahaaravus jms).
Raivo Raid |
nõustun igati
|
Õppejõud esitas kuulajatele kaasa mõtlemiseks küsimusi ning vastas ise talle esitatud küsimustele nii suuliselt kui ka kirjalikult.
|
Raivo Raid
|
nõustun igati
|
mõnus kuulata, huvitav
|
Raivo Raid
|
nõustun igati
|
Väga meisterlik oli.
|
Raivo Raid
|
nii ja naa
|
Ei käinud eriti loengutes
|
5. Õppejõu antud või soovitatud õppematerjalid olid sisu, vormistuse ja sobivuse poolest asjakohased.
Raivo Raid |
nõustun igati
|
Testiküsimused olid eksami omadega samad
|
Raivo Raid
|
nõustun igati
|
Väga head õppematerjalid.
|
6. Õppejõud andis piisavalt tagasisidet minu töö tulemuste kohta aine läbimisel.
Raivo Raid |
nõustun igati
|
Sain piisavalt tagasisidet.
|
Raivo Raid
|
pigem nõustun
|
Õppejõud koostas testid Moodle keskkonnas kasutamiseks ja õpitu kinnistamiseks.
|
Raivo Raid
|
pigem nõustun
|
Saatis meili eksamiinfoga
|
Raivo Raid
|
pigem ei nõustu
|
Testid olid harjutamiseks aga väga head
|
7. Mida tegi õppejõud eriti hästi ja mida ta võiks edaspidi teisiti teha?
Raivo Raid |
Kõik oli väga hästi korraldatud! Jätkata võib samamoodi.
|
Raivo Raid
|
Pausid loengute vahel oli suurepärased.
|
Raivo Raid
|
Natukene rohkem õpilasi kaasata ja elulisi näiteid.
|
Raivo Raid
|
Ta rääkis aine huvitavaks- andis palju näiteid. Rääkis selgelt ja arusaadavalt.
|
Raivo Raid
|
Ōppejõud oli väga meeldiv ja sõbralik.
|
Raivo Raid
|
Loengud olid huvitavad. Meeldis, et tehti vahepeal pause, sest vahepeal väsib ikka ära.
|
Raivo Raid
|
Eksam oli hea
|
Raivo Raid
|
Tegi lihtsalt läbitavaks
|
Raivo Raid
|
Eksamitesti sooritamine Moodles on õppurile väga mugav ning tulemus kohe teada. Seda tasuks ka teistel õppejõududel eeskujuks võtta.
|
LOMR.09.025 Mikroskoopia II (6EAP) 15/16 sügis
3. Õppejõu hoiak õpetamisel oli õppimist toetav ja üliõpilaste suhtes avatud.
Raivo Raid |
nõustun igati
|
Loengud olid huvitavad. Õppejõud rääkis ajaloolist tausta ja üritas igati leida seoseid, et õpilastel oleks selgem arusaam mikroskoopide ehitusest, võimalustest jms
|
4. Õppejõud õpetas õppeainet meisterlikult (huvi äratamine, esitatu arusaadavus, kaasahaaravus jms).
Raivo Raid |
nõustun igati
|
Õppejõudu oli lihtne kuulata, samas võis seletada väga keerukat teemat. Ei olnud liiga tavapäraseks muutunud "slaid-loeng" (kuigi kasutas muidugi slaide ja need toetasid loengut), oli põhiline siiski õppejõudu kuulates saadav info (kõik vajaminev oli slaididel kirjalikult ka olemas, et kodus õppida oleks hea.) Meenutas minu ettekujutust "vana-kooli-loengust" (ainult parimas mõttes). Tunnid olid ka üldist silmaringi laiendavad
|
5. Õppejõu antud või soovitatud õppematerjalid olid sisu, vormistuse ja sobivuse poolest asjakohased.
Raivo Raid |
nõustun igati
|
Esitatud materjalid olid põhjalikud.
|
6. Õppejõud andis piisavalt tagasisidet minu töö tulemuste kohta aine läbimisel.
Raivo Raid |
pigem nõustun
|
Aine oli arvestuslik, seetõttu väga detailset ülevaadet enda töö tulemustest pole (kas läks hästi või veidi halvemini.. ) Küll aga oleks tahtmise korral seda kindlasti olnud võimalik õppejõult küsida olnud
|
7. Mida tegi õppejõud eriti hästi ja mida ta võiks edaspidi teisiti teha?
Raivo Raid |
Loengud olid väga huvitavalt ja põnevalt esitatud.
|
Raivo Raid
|
Loengud olid huvitavad. Kuigi ainet ja läbitavaid teemasid oleks saanud käsitleda "kuivalt" ja ainult detailirohkelt, oli seal kõik tasakaalus. Ei oskagi õelda, mida õppejõud oleks võinud teistmoodi teha, pigem oli kõik õppimist soodustav ja huvitavalt esitletud
|