Kursuse eesmärgid ja õpiväljundid

Kursuse eesmärk: kursuse lõpetaja tunneb peamisi hariduses kasutatavaid õppijaid aktiveerivaid õppemeetodeid ning oskab analüüsida nende meetodite kasutamise võimalusi oma õppetöös e-õppe kontekstis.

Õpiväljundid:

  • Õppija teab õppemeetodite süstematiseerimise aluseid ning hindab, milliste õpiväljundite saavutamisele kasutatav õppemeetod kaasa aitab.
  • Õppija teab mõnda enda jaoks uut õppemeetodit ning kohandab selle oma ainevaldkonnas ja e-keskkonnas kasutamiseks.
  • Õppija analüüsib oma õppimist e-keskkonnas ja kajastab seda enda e-portfoolios.
  • Õppija otsib uusi õppemeetodeid erinevatest allikatest ning kavandab nende kasutamist oma ainekursusel e-keskkonnas.

 

Minu refleksioon õpitule

Teoreetiliselt peaksin teadma paljusid õppijaid aktiveerivaid õppemeetodeid, aga kas ma ka neid kõiki veebikursustel kasutada oskan, pole kindel. Kindlasti on mul aktiivõppemeetodite kasutamises rohkem kogemusi klassi ees seistes.  

Mis õpiväljunditesse puutub, siis arvan, et need sain enam-vähem saavutatud. Oleks tahtnud põhjalikumalt teiste töid lugeda, aga selleks ei jäänud tihtipeale aega. Kuid kindlasti sain mitmeid häid ideid oma veebikursuste korrastamiseks, kasvõi näiteks need soojendusülesanded või visiitkaartide tegemine jne. Väga mõnusad tegevused. 

Jaanuaris on rohkem aega ja siis hakkan oma järgmise semestri veebikursuste kallal nikerdama ja kõike uut siin õpitut katsetama.

Kui alguses olin e-portfoolio suhtes üsna tõrges, siis nüüd saan aru, et tegelikult on see väga hea vahend oma tegevuse reflekteerimiseks. Üliõpilastel võiks lasta sarnast asja koostada näiteks iga teema lõppedes. 

Suur tänu kursuse koostajatele ja ka kõikidele kursusel osalejatele.

Väga meeldis kursuse disain ja hea ülesehitus (seda mainisid vist ka teised).