Tööjuhendid

Sellesse etappi sobivad õppemeetodid, mis toetavad õpitu kasutamist uutes seostes ja uutes olukordades ning isikliku tähenduse loomist.
  1. Tutvuge õppematerjalidega.
  2. Kohandage üks refleksiooni toetav ülesanne enda õppeaine ja õppijate jaoks ning esitage ülesande kirjeldus ning õpijuhis foorumisse ÜL 5: Refleksioon.
  3. Tutvuge teiste esitatud ülesannetega ja kommenteerige neid.
  4. Jätkake oma e-portfoolio täitmist.
  5. Saatke kiri foorumisse ÜL 6: E-portfoolio, kui teie e-portfoolio on hindamiseks valmis.

 

Õppematerjal: refleksiooni toetavad meetodid

 

Nende kahe nädala jooksul on vaja esitada:

1. refleksiooni toetav ülesanne

2. e-portfoolio

Refleksiooni toetav ülesanne

Nii nagu iga eelneva harjutuse puhul, vajasin ka siin pisut mõtlemisaega, et leida / koostada refleksiooni toetav harjutus oma üliõpilastele. 

Siin see on:

Tegemist on saksakeelse veebikursusega ning refleksiooni toetav ülesanne on seotud inimõiguste teemaga. 

Enne ülesande saamist peavad üliõpilased läbi lugema artikli põhiseadusõigusest ja tutvuma erinevate põhiõiguste ja terminoloogiaga saksa keeles. 

Ülesanne: 1. Kirjutage palun saksa keeles, missuguseid inimõigusrikkumisi te tunnete ja tooge näiteid igapäevaelust, pannes kirja ka selle, missuguse rikkumisega on tegemist. Ülesanne postitage foorumisse (K ja V foorum). Näidete illustreerimiseks võite kasutada pilte, videoid jne. 2. Tutvuge kaasüliõpilaste esitatud ülesannetega ja kommenteerige neid. 

Õpiväljund: Üliõpilane tunneb inimõiguste teemaga seotud terminoloogiat ja oskab tuua näiteid igapäevaelust. Kirjaliku argumenteerimisoskuse arendamine. 

 

 

Tagasiside

Lehti tagasiside:

Väga hea. Õpijuhised on selged ja arusaadavad. Millised on ülesande hindamiskriteeriumid?

Minu vastus: Hinne on kas arvestatud või mittearvestatud. Ma arvan,et peaksin ülesande kirjelduses ka täpsustama, mitut näidet ma ootan (näiteks vähemalt kolm näidet koos selgitustega) ja mitme kaasüliõpilase tööd peab kommenteerima (ka näiteks kolme). Ning kellel on need nõudmised täidetud, saab ülesande arvestatud. Ma pole praegu päris kindel, kas sellised hindamiskriteeriumid on kõige otstarbekamad, aga midagi paremat ei oska praegu välja mõelda.

Veel tagasisidet: Väga põnev ülesanne. Eeldan, et terminid on siis kusagil materjalides olemas ja välja toodud. Väga meeldib ka lisaklausel, et näiteid lubate visuaalse materjaliga illustreerida.